May 28

Հարցարան․ Տարվա իմ ձեռքբերումները․ Մայրենիի ստուգատես

4-րդ դասարան․ «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

1․Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում, Հյուսիսային դպրոցում: Կարող ես տեղադրել լուսանկարներ։

Իմ սիրելի վայրը դպրոցում բակն է։
2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմ՛իր այդ նախագծի մասին: Կցի՛ր նաև հղումը։

Ես այս տարի շատ նախագծերի եմ մասնակցել կառանձնացնեմ ճամփորդություն դեպի Կոնդ թաղամասը։

Ճափորդություն դեպի Կոնդ թաղամաս
3․ Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։

Ուսումնական գարնան աշխատանք
4․ Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։

Փոքիկ իշխանը Սենտ Էքզյուպերի
5․ Կազմի՛ր այս տարի սովորած բանաստեղծությունների ցանկը։ Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

Ե․ Չարենց․ Հայրենիքում

Հ․ Թումանյան․ Համերգ

Համո Սահյանի «Մշուշների շղարշի տակ

Կոմիտասի «Ճանապարհ»
6․ Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան։

Իմ ընկերոջ անունը Արթուր է նա 11 տարեկան է նա սիրում է համակարգչային խաղեր, բակում խաղալ։
7․Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։

Ճափորդություն դեպի Կոնդ թաղամաս

Ճանփորդություն դեպի Ավ․Իսահակյաննի տուն- թանգարան

Կոմիտասի թանգարան

8․ Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․
9․ Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:

Կճափոդեմ դոպի Գյումրի։
10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։

Իմ մեծ ձեռքբերումը իմ գիտելիքներն են։
11․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:
13․ Ավելացրո՛ւ քո հարցը․․․

Քո սիրելի հեքիաթը


Posted May 28, 2023 by mnacakanyannarek in category Մայրենիի ստուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*