May 5

Եթե կախարդական փայտիկ ունենայի

Մի օր ես այգում քայնում էի մի փայտիկ տեսա վերցրեցի և հասկացա, որ կեխտոտ է անմիջապես քցեցի այդ փայտիկը մի քանի րոպե հետո փայտը սկսեց ձայներ հանել և ես հասկացա, որ այդ փայտիկը կախարդական է վերցրեցի և փորձեցի թրչել։ Իմ մոտ ստացվեց թրչելը և ես հասկացա, որ ոչ թե պետք է խաղալ այլ պետք է չար մարդկանց բարիացնեմ շարունակեցի քայլել այգում նստարանին նստած էր մի տատիկ ուներ տոպրակ և տոպրակի մեջ բանջարեղեն էր մի մարդ անցնելիս քցեց այդ տոպրակը դիտավորյալ ես նկատեցի և ժամանակը հետ տվեցի բարիացրեցի այդ մարդուն։ Նա նորից տատիկի կողքով քայլելիս միամիտ քցեց տոպրակը ներողություն խնթրեց և հավաքեց բանջարեղենը և այդ օրվանից ես սկսեցի բարիացնել մարդկանց։


Posted May 5, 2024 by mnacakanyannarek in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*