February 29

Գործնական քերականություն

Սովորի՛ր այս բառերը, բառերի ճիշտ գրությունը, ապա բոլոր բառերով կազմի՛ր նախադասություններ՝
աղտ (աղբ, կեղտ) – Այս ինչ աղտոտված թաղամաս է։

ախտ (հիվանդություն՝ լնդախտ, թոքախտ․․․) – ինչ վատ հիվանդություն է թոքախտը։

ուղտ (կենդանի)– ուղտ առանձնացել էր շարքից։

ուխտ (երդում, խոստում)-ես ուխտ եմ տալիս ասծուն, որ լավ եմ սովորելու։

կտրիճ (քաջ, խիզախ, արի)– կտրիճ զինվոր հաղթանակեց։

կտրիչ (սուր, կտրող)– իմ կտրիչ ատամները դուրս են գալի։

հորդ (առատ, վարար)-ես ունեմ հորդ եղբայրներ

հորթ (կովի ձագ)-հորթեր շատանում են գնալով։

հարթ (ուղիղ)-այս հարթ ճանապարհը երկար է։

հարդ (կտրտած խոտ, ցորենի՝ գարու, այլ հացահատիկների ցողունները, դարման)-գիտեիր, որ գարունը հարդ են պատրաստում, որ ձմռանը կովեր ուտելու բան ունենան։

որդ (ճիճու, անձրևաորդ)-ձկնորսության խանութում որդերը վերջացել են։

որթ (խաղողի վազ, որթատունկ)-որթեր մեջ մի աղջիկ տեսա։


Posted February 29, 2024 by mnacakanyannarek in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*